Ferrari Dino

Ferrari dino gt, warszawa

Czasami gdy okoliczności nie sprzyjają trzeba wziąć sprawy w swoje ręce. Czasami super auto stoi w nudnym, niezbyt odpowiednim lub zatoczonym otoczeniu. Czasami nie ma możliwości wjechania na plener w miejsce, w którym chcielibyście je umieścić. Czasami milion przeciwności zablokuje wam wykonanie zdjęcia jak chcecie i gdzie chcecie. Czasami tak jest. Ale wszystko można wykonać w swoim miejscu i czasie. Poniżej przedstawię jak i z czego powstało to zdjęcie.
Zdjęcie Ferrari wykonałem na Classicauto Market w Dawnej Fabryce Norblina, było ono permanentnie otoczone grupą oglądających. Nie dziwie im się zupełnie. Pomimo niebywałej jak na moje standardy cierpliwości wynikającej z determinacji do sfotografowania jej, nie udało mi się złapać choćby jednego zdjęcia gdzie nie byłaby okrążona przez tłum fanów. Wtedy przypomniałem sobie o dosyć dawnym zdjęciu do którego pasowałaby idealnie. Dlatego skupiłem się na zrobieniu jej kilku kadrów pod różnymi kątami i z różnych wysokości. Wszystko po to żeby mieć pewność, że mam odpowiednią perspektywę do późniejszego montażu. Zdjęcie, które posłużyło mi za tło powstało w 2008r :) W tamtych czasach moim aparatem był Canon 5d, Ferrari sfotografowałem Fujifilm X-T20 dlatego najważniejsze na początku było pogorszenie jakości zdjęcia z Fuji tak aby pasowało do otoczenia. Auto stało w kałuży i było fotografowane praktycznie w identycznych warunkach jak otoczenie dlatego cienie i podłoże pasowały idealnie. Na koniec jeszcze mała korekta kolorów i już. Cały proces poniżej w Gif. 
Tomek
Proces retruszu Ferrari Dino gt. Warszawa.  Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl

Proces retuszu Ferrari dino

Może zainteresują Cię inne nasze projekty:

QASHQAI | CZYLI AUTO, KTÓRYM NISSAN STWORZYŁ CROSSOVERY
Nissan Qashqai obchodzi 10-lecie na rynku. Z tej okazji zabraliśmy go na sesję zdjęciową. Przeczytajcie też nasze wrażenia z jazdy nim.
2017
RAW | czyli czemu powinieneś to ustawić 
RAW | czyli czemu powinieneś to ustawić ! Wpis opisuje czemu warto ustawić format RAW w aparacie. Kiedy okaże się to niezbędne przy obróbce zdjęć.
2016
GMC | CZYLI NADCIĄGA SYCLON
GMC | CZYLI NADCIĄGA SYCLON Wpis o sesji fotograficznej z GMC Syclone. Zawiera Rigshoty i zdjęcia statyczne.
2016
HASSELBLAD 500C | CZYLI POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI
Dwa weekendy, trzy imprezy, trzy przeterminowane klisze Kodaka i jeden aparat- Hasselblad 500C. Portra 160, Portra 400 i Ektar 100 wywołane i skanowane w domu. Zapraszam do fotorealacji.
2018
ZATOKA KAL | CZYLI WEEKEND NAD JEZIOREM
Kilka zdjęć z naszego weekendowego wyjazdu do Zatoki Kal. A także rundka dookoła Jeziora Mamry.
2017
PAPER TRAILS | CZYLI GDZIE MUZYKA SPOTYKA DESIGN
Opis sesji, której bohaterem był plakat polskiej marki Paper Trails. Podczas sesji korzystaliśmy z lampy Quadralite Atlas 600, światłomierza Sekonic i X-rite Colorcheckera. Zobaczcie efekty.
2017
Szarość | czyli Focus w kolorze
Szarość | czyli Focus w kolorze, to wpis o tym jak powstało zdjęcie czerwonego Forda Focusa i czemu nie było to proste zadanie. Czyli ponownie błyskamy .
2016
Klasyki | czyli Auto nostalgia 2016
Relacja fotograficzna z 6 edycji Targów Pojazdów Zabytkowych Auto Nostalgia 2016.
2016
TRÓJMIASTO | CZYLI BAŁTYK SKUTY LODEM
Zimowy weekend nad Bałtykiem okazał się być strzałem w dziesiątkę. Bardzo zmienna pogoda i silny, mroźny wiatr nie odebrały nam ochoty do zwiedzania. Zapraszam do zdjęć w tym analogowych z Hasselblada 500C.
2018
PORSCHE 911 | CZYLI VIRTUALNY RIG W DOLOMITACH
Proces retuszu zdjęcia Porsche 911 (930) wykonanego w Warszawie i tła wykonanego we Włoskich Dolomitach. Virtual Rig pozwolił wprowadzić dynamikę do zdjęcia.
2017
Back to Top