Zimowa górska droga w lesie. Ośnieżone drzewa. Fotografia CZASAMI.pl
Link do filmy z tego wyjazdu:
Czasami tak się dzieje, że plany na wyjazd zmieniają się zupełnie, a mimo to ciężko jest się nam złościć na los. Tak było w tej sytuacji. Dosyć spontanicznie zapragnęliśmy odwiedzić polskie góry, długo nie było okazji i już powoli odczuwaliśmy brak tych widoków. Teraz jednak trafiło się nam, jak przewidywaliśmy idealne okienko pogodowe. To miała być super okazja na łapanie resztek kolorów jesieni w górskich krajobrazach. Krótki weekendowy wypad na naładowanie baterii. Jak widzicie z kolorów głównie występują barwy naszych ubrań, szelek Piksela i auta. W dniu wyjazdu zaczął w górach obficie padać śnieg i to wystarczyło aby zupełnie zmienić wygląd tego miejsca. Zamiast kolorów jesieni mieliśmy piękny zimowy puch. Wszystko wyszło super...tylko buty zimowe by się przydały, bo stopy zmarzły nieźle. Na szczęście miałem rękawiczki bez palcy do dronowania bo bez tego nie byłbym w stanie latać tyle ile chciałem.

Może zainteresują Cię inne nasze projekty:

Włochy | czyli raj dla grup wielu cz.2
Włochy | czyli raj dla grup wielu cz.2 druga część wpisu o podróży po Włoszech. W tej części pojawia się  Lago di Garda.
2015
SUZUKI JIMNY | CZYLI OBIEKT WESTCHNIEŃ
Najmniejszy współczesny twardziel był u nas na sesji dzięki Suzuki Polska. Suzuki Jimny bo o nim mowa, dzielnie towarzyszył nam przez kilka aktywnych dni. Zobaczcie efekty sesji fotograficznej z jego udziałem.
2020
PREDATOR | CZYLI ZAMASKOWANE BMW 5 M PERFORMANCE
Sesja fotograficzna, której bohaterem było BMW 5 M-Performance w specjalnym oklejeniu zaprojektowanym dla Predator Gaming Acer.
QASHQAI | CZYLI AUTO, KTÓRYM NISSAN STWORZYŁ CROSSOVERY
Nissan Qashqai obchodzi 10-lecie na rynku. Z tej okazji zabraliśmy go na sesję zdjęciową. Przeczytajcie też nasze wrażenia z jazdy nim.
2017
TRÓJMIASTO | CZYLI BAŁTYK SKUTY LODEM
Zimowy weekend nad Bałtykiem okazał się być strzałem w dziesiątkę. Bardzo zmienna pogoda i silny, mroźny wiatr nie odebrały nam ochoty do zwiedzania. Zapraszam do zdjęć w tym analogowych z Hasselblada 500C.
ALPINE A110 | CZYLI PRZEBUDZENIE LEGENDY
Sesja fotograficzna, którą miałem okazję realizować. Bohaterem była przebudzona legenda Alpine A110 w wersji PURE, z pięknym perłowo białym lakierem.
2019
CO SIĘ CZAI W LESIE | CZYLI CHRISTINE PO NASZEMU
Wycieczka do lasu nie poszła po naszej myśli. Spokój lasu został zakłócony przez nasze paniczne krzyki zagłuszane co i raz wysokimi dźwiękami wkręcanego na obroty silnika 1.3. Nasz Suzuki Samurai był nawiedzony i postanowił przegonić nas po ścieżkach...Na szczęście to tylko opis sceny jaką postanowiliśmy odwzorować podczas sesji.
FORZAITALIA 2016 | CZYLI MAŁE WŁOCHY POD TARCZYNEM
Moja fotograficzna relacja z Forzaitalia 2016- spotkanie miłośników motoryzacji i kultury włoskiej, które odbyło się 24 września w Dworze Many pod Tarczynem. Sporo detali Ferrari, Maserati czy Alfa-Romeo.
2016
GMC | CZYLI NADCIĄGA SYCLON
GMC | CZYLI NADCIĄGA SYCLON Wpis o sesji fotograficznej z GMC Syclone. Zawiera Rigshoty i zdjęcia statyczne.
FIAT 500 | CZYLI CODZIENNIE ZE STYLEM
Efekty sesji, w której zabraliśmy Fiata 500 na długi spacer, a także kilka słów o tym jak się z nim żyje.