Kombi, co Wam się kojarzy z tym typem samochodów?
Czy jest to nuda i praktyczność, auta kupowane z obowiązku przez wzgląd na powiększającą się rodzinę?
Samochód kupowany dla komfortu podróżowania?
Czy samochód wybierany przez ludzi energicznych i aktywnych? W tygodniu żyjących w mieście, a  w weekendy poza nim?
Pewnie po trochu ze wszystkimi powyższymi, pewnie też zależy to od modelu i od wersji silnikowej. Jestem fanem kombi, przemawiały do mnie zawsze o wiele bardziej niż sedany, zwłaszcza wersje lekko uterenowione. Uważam, że sporo modeli wygląda lepiej w kombi niż w sedanie.Wystarczy wspomnieć jak wyglądała Alfa Romeo 159 w kombi- śliczna. Wszystkie Volvo V40/50/70. Subaru Imprezy w kombi też zawsze mi się podobały bardziej niż sedany. I starsze klasyki GT i nowsze. A już Outback III z roczników 2005-2009, mistrzostwo. Dzięki KIA Motors Polska miałem okazję poznać się bliżej z kombi, które wygląda bardzo dynamicznie i jak się okazało jeździ również wyśmienicie. Zapraszam na efekty sesji KIA Optima GT. 
Na czas sesji pogoda przeżywała niestety załamanie. Roztopy. Przy jasnym lakierze powoduje to sytuację w, której możemy wyjechać z myjni i od razu ustawić się ponownie w kolejce do niej. Dlatego tak ważny był spory zapas ściereczek z mikrofibry (aby cały czas używać czyste) i płyn w spryskiwaczu, którym po dojechaniu na miejsce można było delikatnie oczyścić auto. Z tego też powodu, nie przemieszczałem się mocno z miejsca na miejsce między kolejnymi kadrami. Oświetlenie to jak zwykle ostatnio u mnie Quadralite Atlas 600, idealna w mobilnych zastosowaniach. Uzupełniłem ją tym razem o softbox 60/90, składany jak parasolka. Jak dobrze, że ktoś wymyślił takie rozwiązanie. Próbowaliście kiedyś składać i rozkładać softbox na stelażu jak namiot z prętami na wietrze i mrozie? Słabo idzie. A tutaj raz dwa i po wszystkim. Dobrze,  dosyć czytania, czas pooglądać efekty.
Front grill. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
mamy do dyspozycji podgląd z kamer 360
Próg i logo KIa. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
ELEKTRYCZNIE STEROWANE FOTELE, ODCINEK LĘDŹWIOWY W DWÓCH PŁASZCZYZNACH
Kierownica skórzana. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Spłaszczona u dołu kierownica. Jeden z elementów rozpoznawczych wersji GT. WYGODNA I MIĘSISTA
Backstage sesji fotograficznej, canon 5d mark iii. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Tak, to zdjęcie powstało pod mostem. 
Sterowanie na kierownicy. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
łopatka zmiany biegów i sterowanie tempomatem
Podgląd na 5d mark iii. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
A to w garażu
Logo na fotelach. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
bardzo wygodne i nieźle trzymające fotele wersji GT są grzane i wentylowane
Wentylowane i podgrzewane fotele. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Panel drzwi pasażera. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Panel drzwi kierowcy. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
NAGŁOŚNIENIE harman/kardon
Panel sterowania klimatyzacją. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Wnętrze Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Przyjemne miejsce do spędzania czasu w podróży
tak powstawało zdjęcie wnetrza KIA Optima GT
Wnętrze. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
MATERIAŁY ZASTOSOWAN SĄ PRZYJEMNE W DOTYKU I DOBRZE SPASOWANE.
Chromowane detale, Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
czas na trochę biżuterii
Wzór felg. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
felgi 18", wzór zarezerwowany dla wersji GT
Reflektory przednie led. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Reflektory przednie w technologi led, SUPER SPRAWA.
moje studio w, którym wykonałem większość zdjęć detali z tej sesji
Tylne lampy. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
logo GT. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Dyfuzor i końcówka układu wydechowego. Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
DYFUZOR I JEDNA Z DWÓCH OWALNYCH KOŃCÓWEK UKŁADU WYDECHOWEGO
Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
idealna droga ewakuacji z miasta
Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Po ciężkim tygodniu w mieście, Kia zadba o twój relaks na świeżym powietrzu
Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
Już sam nie wiem czy bardziej podoba mi się przód czy tył..
Niektóre lakiery ładniej pokazują detale przy ostrym świetle. Tak jak tutaj bezpośrednio z czaszy
Rigshot, Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
 dynamicznie  i komfortowo TO CAŁA KIA OPTIMA GT
Rigshot, Kia Optima GT. Fotografia motoryzacyjna CZASAMI.pl
TAK POWSTAŁY ZDJĘCIA DYNAMICZNE. TYM RAZEM WYKORZYSTAŁEM VIRTUAL RIG.
Jak określiłbym wrażenia z jazdy?
 Na pewno, podróży towarzyszy relaks i komfort. Materiały wykończeniowe są w większości miękkie i przyjemne w dotyku. Miejsca dla kierowcy i pasażera jest pod dostatkiem, a znalezienie optymalnej pozycji nie przysporzy Wam żadnych problemów. Chyba, że macie powyżej 184 cm wzrostu i wybierzecie z opcji dodatkowych panoramiczny dach. Wtedy przy dosyć pionowej pozycji za kierownicą możecie szurać głową po podsufitce. Poza tym drobiazgiem, który występuje w wielu autach z przeszklonymi dachami, jest idealnie. Elektrycznie regulowane fotele z pamięcią są dodatkowo grzane i wentylowane. Zapewniają odpowiednie trzymanie i komfort. Tylne, również są grzane czym miło można zaskoczyć pasażerów w zimę. Kierowca podczas jazdy jest wspierany przez liczne systemy, takie jak: czujniki martwego pola, kamerę 360, czujniki parkowania przednie i tylne, asystenta pasa ruchu, tempomat z radarem i odczytywanie znaków. We wnętrzu znajdziemy także ładowanie bezprzewodowe telefonów, łączność BT, nawigację i nagłośnienie Harman/Kardon, a zmarznięte dłonie rozgrzeje Wam podgrzewana obręcz kierownicy. Jednym słowem relaks Panie i Panowie. Komfort za rozsądne pieniądze. Natomiast nie należy tej wygody mylić z nudą. Ta nie będzie nam towarzyszyć ani przez chwilę. Zadba o to 245 konny 2.0 T-GDi silnik z automatyczną skrzynią biegów. Tryb SPORT wyostrza reakcję na gaz i przytrzymuje wyższe obroty. Robi jeszcze coś co dla wielu motoryzacyjnych fanów może wydawać się obraźliwe. Chodzi o dźwięk silnika, który jest generowany z głośników. Też miałem podejście, że silnik niech brzmi sam sobą albo niech milczy, ale ten generowany dźwięk jest tak piękny. Tak realny i dopasowany do jazdy, tak autentyczny, że cały czas jeździłem w trybie SPORT. Co oferuje jeszcze wersja GT? 18” felgi, skórzane bardziej wyprofilowane fotele z czerwonymi przeszyciami. Spłaszczoną u dołu kierownicę i aluminiowe pedały. Felgi, bo warto o tym wspomnieć mimo rozmiaru nie powodują nieprzyjemności podczas jazdy. Nie jest niemiłosiernie sztywno i twardo. Nie czuć dobijania, nie słychać skrzypienia i pukania. Igiełka panie, lać paliwo i jeździć :) Ale faktycznie tak jest. Ile paliwa? Nam wyszło około 12l/100km. Ale faktycznie warunki dla eko-jazdy były najgorsze z możliwych, włączona klimatyzacja, grzanie foteli i kierownicy. Ruch tylko w mieście przy mrozie, dystansy niezbyt długie. Także jest to wynik bardzo przyzwoity. A jak się jeździ w trybie SPORT oprócz bardzo przyjemnego dźwięku z głośników? Reakcja na gaz jest szybka, a auto pomimo sporej wagi jest dynamiczne. Dłonie nie spocą się Wam od przyspieszenia, ale zdecydowanie nie jest to wolny samochód. Dynamiczna, ale nie sportowa jazda nie jest mu obca. Warto jeszcze wspomnieć o reflektorach w technologii LED. Są rewelacyjne. Światło z nich jest czyste i wyraźne. Nie robiłem testów porównawczych, ale po przesiadce do samochodu ze zwykłymi H7 poczułem się jakbym miał zamontowane świeczki, a nie reflektory. Podsumowując to był bardzo udany i przyjemny weekend.
KIA Optima GT okazała się być bardzo porządnym samochodem. Jazda nim sprawia sporo przyjeności. Polecam Wam przekonać sie na własnej skórze.

Tomek


Zachęcam do podzielenia się opinią na naszym FB:

Może zainteresują Cię inne nasze projekty:

GMC | CZYLI NADCIĄGA SYCLON
GMC | CZYLI NADCIĄGA SYCLON Wpis o sesji fotograficznej z GMC Syclone. Zawiera Rigshoty i zdjęcia statyczne.
2016
CHEVROLET | CZYLI IMPALA NA POWIŚLU SPOTKANA
CHEVROLET IMPALA 1965r. ze stajni www.wypozyczklasyka.pl spotkana na powiślu podczas Youngtimer Warsaw.
2022
SUZUKI JIMNY I SAMURAI | CZYLI ZMIANA WARTY
Przy współpracy z portalem Autogaleria.pl udało nam się stworzyć sesję z dwoma pokoleniami terenówek Suzuki. Suzuki Samurai (sj413) z 1987r i najnowszy Suzuki Jimny z 2019. Oto efekty tego spotkania.
2019
RENEGADE | CZYLI JEEP Z WULKANICZNEGO PIASKU
Efekty sesji fotograficznej i wrażenia z jazdy Jeep Renegade w wersji Night Eagle i kolorze Volcano Sand Matt. To były 4 dni pełne pracy i pozytywnych wrażeń. Sprawdźcie dlaczego.
2016
NORWEGIA | CZYLI DROGO, ZIMNO, DESZCZOWO, WSPANIALE
Relacja z dwóch podróży do Norwegi. Podczas, których zwiedzaliśmy okolice Alesund, Trollstigen i Geiranger. A także wyspy Godoya i Runde. Zdjęcia z września i czerwca.
2016
Kampania | czyli wybrzeże Amalfi
Kampania | czyli wybrzeże Amalfi. Opis kilkudniowego wypadu do Włoch na wybrzeże Amalfi. Zobaczycie Positano, Amalfi, Minori i okolice. Dodatkowo Lancia Ypsilon.
2016
Szkocja | czyli chciałbym wyschnąć.
Szkocja | czyli chciałbym wyschnąć. Kilkudniowy wypad do Szkocji. Mocno deszczowy, wietrzny i mglisty. Rewelacyjny. Neist Point, Old man of Stor i więcej. W towarzystwie Volvo V70.
2016
ALPINE A110 | CZYLI PRZEBUDZENIE LEGENDY
Sesja fotograficzna, którą miałem okazję realizować. Bohaterem była przebudzona legenda Alpine A110 w wersji PURE, z pięknym perłowo białym lakierem.
2019
PAPER TRAILS | CZYLI CO SŁYCHAĆ W UK
Ponownie mieliśmy przyjemność i okazję do współpracowania z polskim twórcą plakatów. Firma Paper Trails i ich najnowszy plakat festiwali muzycznych w UK.
2017
Włochy | czyli raj dla grup wielu cz.3
Włochy | czyli raj dla grup wielu cz.3 Passo dello Stelvio, raj motoryzacyjny, kolarski, krajobrazowy, motocyklowy, fotograficzny.
2015
Back to Top