Świeżo zakończony 2015 rok był dla nas bardzo udany. Podsumowanie zawiera kilka najlepszych moim zdaniem zdjęć, jakie udało nam się stworzyć w Czasami.pl
Najlepsza droga
passo dello stelvio. włochy
Zdjęcie powstało podczas kilkudniowego wypadu do Włoch. Możecie przeczytać nasze podsumowanie tego wyjazdu, a także o tym jak nam się po niej jechało tutaj. Jest to w 100% droga marzeń.
Najpóźniej wykonane zdjęcie dzienne
godoya. norwegia
Podczas pobytu w okolicy Alesund, trafiliśmy akurat na białe noce. Wspaniałe dla turystów, którzy tak jak my mają mało czasu aby zobaczyć wszystko. Kilka dodatkowych widnych godzin w nocy bardzo ułatwia sprawę. Gorzej ze spaniem, pomimo mocnych ciemnych zasłon i zmęczenia, miałem problemy z zaśnięciem dzień w dzień. Zdjęcia powstały na wyspie Godoya o godzinie 22:00. Tej nocy ciemniej już nie było.
Z resztą zobaczcie, to jest zdjęcie w dzień.
A to w nocy, akurat koło 22:00
Najbardziej deszczowe zdjęcia roku
glen etive. szkocja
Glen Etive jest jednym z miejsc, które odwiedziliśmy podczas raptem kilku dni w Szkocji. Pogoda była piękna i fotogeniczna, niestety dała nam mocno w kość. Więcej z tego wyjazdu pojawi się już niedługo na blogu. Ale zdecydowanie było to najbardziej deszczowe miejsce w 2015.
Najspokojniejsze miejsce
runde. norwegia
Wyspa Runde. Wspaniałe, cudowne i ciche miejsce. Jest to miejsce przebywania sporej ilości maskonurów. Mają one swoje gniazda na całej wyspie. Dzięki czemu jest to chętnie wybierane miejsce przez fotografów przyrody. Taką ilość długich teleobiektywów jak tutaj widuje się tylko na imprezach sportowych. Przy tym miejsce te wydało mi się niesamowicie spokojne i ciche. Mógłbym tam siedzieć bez końca.
Drugie miejsce za najspokojniejsze miejsce
Również Norwegia. Na końcu drogi pojawiło się to miejsce. Po prostu przysiedliśmy tam na chwilę, która trochę się przeciągnęła. Wspaniałe ciche i spokojne miejsce i dodatkowo bardzo ciepłe jak na tą porę roku i okolice. Miejsce drugie, a nie pierwsze w tej kategorii, ponieważ czasami przejechał tu jakiś samochód.
Najbardziej wymarzony kadr
oppstryn. norwegia
To zdjęcie przedstawia kwintesencje tego co kojarzyło mi się z Norwegią przed przyjazdem. Góry, woda i łódki. Na miejscu jednak okazało się, że nie jest o to tak łatwo. Oczywiście łódki są, ale albo nie w tej okolicy, albo nie takie jakbym chciał. Wieczorową porą, wracaliśmy już do domu, gdy nagle trafiła nam się ona. Idealna łódka w idealnym miejscu. Dodatkowo idealna pora dnia
Najbliższy od domu kadr z wodą i łódką
jezioro zegrzyńskie. polska
Najbardziej relaksujący wyjazd roku
I na koniec poza jakąkolwiek konkurencją, miejsce bliskie nam chociaż oddalone o kilka godzin jazdy. Jest to miejsce w, którym relaksuje się chyba najbardziej. Zawsze znajdę tutaj coś nowego, zawsze też czymś nas zaskoczy. Nasze wspaniałe góry.
widok na jezioro czorsztyńskie
sokolica
zielony staw kieżmarski. słowacja
Szczęśliwego Nowego Roku 2016. Oby wszystkie Wasze obecne plany dały się zrealizować. Oby pojawiły się nowe plany i marzenia do zrealizowania.
Tomek

Może zainteresują Cię inne nasze projekty:

SUZUKI JIMNY | CZYLI OBIEKT WESTCHNIEŃ
Najmniejszy współczesny twardziel był u nas na sesji dzięki Suzuki Polska. Suzuki Jimny bo o nim mowa, dzielnie towarzyszył nam przez kilka aktywnych dni. Zobaczcie efekty sesji fotograficznej z jego udziałem.
2020
NAD JEZIOREM | CZYLI POLSKA JEST PIĘKNA
Fotorelacja z kilku dni, które spędziliśmy w Glendori i jej okolicy. Piękne zachody słońca, puste spokojne jeziora i burzowe chmury. Cudowny klimat na fotografowanie.
2018
Włochy | czyli raj dla grup wielu
Włochy | czyli raj dla grup wielu to pierwsza część naszej podróży po Włoszech. Odwiedzamy Lago di Como i Passo Gavia, a towarzyszy nam Fiat 500C.
2015
FERRARI | CZYLI PREZENTACJA F8 SPIDER
Kilka zdjęć wykonanych podczas prezentacji Ferrari F8 Spider w warszawskim salonie Ferrari Polska.
2019
PAPER TRAILS | CZYLI GDZIE MUZYKA SPOTYKA DESIGN
Opis sesji, której bohaterem był plakat polskiej marki Paper Trails. Podczas sesji korzystaliśmy z lampy Quadralite Atlas 600, światłomierza Sekonic i X-rite Colorcheckera. Zobaczcie efekty.
2017
SUZUKI JIMNY I SAMURAI | CZYLI ZMIANA WARTY
Przy współpracy z portalem Autogaleria.pl udało nam się stworzyć sesję z dwoma pokoleniami terenówek Suzuki. Suzuki Samurai (sj413) z 1987r i najnowszy Suzuki Jimny z 2019. Oto efekty tego spotkania.
2019
YOUNGTIMER WARSAW | CZYLI ROZPOCZĘCIE SEZONU 2018
Fotorelacja z rozpoczęcia sezonu spotkań Youngtimer Warsaw 2018. W sporym skrócie, piękna słoneczna pogoda, lotnisko Bemowo i spora frekwencja aut.
DOLOMITY | CZYLI TROCHĘ Z BUTA TROCHĘ AUTEM
Fotorelacja z krótkiego, ale bardzo intensywnego wyjazdu do Włoch. Przede wszystkim zwiedzialiśmy Dolomity, w tym między innymi Tre Cime, a także liczne przełęcze.
2017
Włochy | czyli raj dla grup wielu cz.2
Włochy | czyli raj dla grup wielu cz.2 druga część wpisu o podróży po Włoszech. W tej części pojawia się  Lago di Garda.
2015
HASSELBLAD 500C | CZYLI POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI
Dwa weekendy, trzy imprezy, trzy przeterminowane klisze Kodaka i jeden aparat- Hasselblad 500C. Portra 160, Portra 400 i Ektar 100 wywołane i skanowane w domu. Zapraszam do fotorealacji.